home

Kom hem från Stockholm runt 2, och nu kom jag precis hemfrån träningen. Det var jätte roligt i Stockholm, jag och mamma kom dit runt halv elva/elva och sedan träffade vi mammas kompis och var med henne ett tag. Efter hon åkt hem igen gick jag och mamma på stan ensamma. Jag var på jakt efter en jacka, och hittade några snygga men inte i rätt färg. Så det blev ingen jacka men några andra saker istället. Kl. 6 gick jag och mamma till Isbaren som var på hotellet, den var jättecool! Efter det gick vi och åt på Vapiano.
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen sen har jag inget speciellt planerat ikväll tror jag!
 
Inga utav mina tidsinställda kom upp, så jag är lite sur men får skriva om dom och lägga upp nu istället. Sen undrar jag om ni vill ha en haulvideo eller bilder på sakerna jag köpt?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja! Lägg up vad du köpte!

2013-03-17 @ 18:13:12
URL: http://eskilsot.blogg.se
Postat av: Patricia

Ja,det skulle va jätte kul om du kunde lägga upp vad du har köpt i en video:)

2013-03-18 @ 19:12:10
URL: http://nattstad.se/patriciabrostrm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0