10 saker ni antagligen inte visste om mig

Jag ångrar nu i efterhand att jag tog en svart iphone. Hade häldre haft en vit, men det ville jag inte då! ;)
 
Tycker inte o banan och har aldrig gjort. Däremot är bananpannkakor riktigt gott och ibland i yoghurt osv.
 
Jag typ lever i svarta jeans. Älskar verkligen svarta jeans, och jar typ 4 stycken!
 
Jag måste skriva rent och snyggt. Får nästan panik om det inte står snyggt och om det är kladd och sånt på pappret.
 
Jag har spelat både piano och fiol. Spelade piano rätt länge, och fiol ett år kanske. Men slutade för jag aldrig orkade träna hemma, haha!
 
Jag har runt 56 nagellack. Var beroende av att måla mina naglar förut, men målar dom nästan aldrig längre.
 
Min favvoskådis är Anne Hathaway, älskar alla filmer hon är med i och älskar henne som skådis!
 
Ska till New york den 2 september! exakt 179 dagar kvar.
 
Är enormt dålig på att spara pengar, men måste verkligen spara till NY.
 
Kan inte sova om det är jätte stökigt på mitt rum. Det måste vara rent och iordning.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Jag älskar också Anne Hathaway!!

2013-03-09 @ 11:52:52
URL: http://babyklegg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0