Lista-detta är tidsinställt så dethär skrev jag igår!

 Längd och skostorlek? Är typ 1.63 någonting,  38-39
 Vart bor du? Örebro
 Bor tillsammans med? Mammi, Pappi och majsen(syster)

Bor du i villa eller lägenhet? Ville villekulla.
 Vilket år tar du studenten? 2016 tror jag, haha  
 Något jobb? Inget, eller har tjänat 13 kr på videofyme ;) hahaha, men man får ju inte ta ut så lite..
 När gick du upp i morse? Runt 7 först, men sen somnade jag om och sov till 10.
 När ska du sova? 22-23 tror jag
 Duschat idag? Gjorde igåår
 Kramat någon idag? Nope
 Pussat någon idag? Min lilla Aslan, han har fått några pussar.. haha(min hamster om någon undrar)
 Dagens klädsel? Blåa jeans och en hoodie.
 Dagens smink? Mitt vardagliga, men det kommer ett inlägg om vad det är någon dag!
 Dagens sötnos? Justin ofc ;)
 Dagens roligaste? Fortfarande Justin, haha♥
 Vem kramade du senast? Mamma tror jag
Har du pojk-/flickvän?
 Japp, Justin Han vet bara inte om det än.. 
 Låt? Justin Bieber- Fall
 Mat?
Ceasar sallad!!
Dryck?
 Loka Likes old school Strayberry icecream
 Färg?
 rosaa
Stad?
Vet inte riktigt..
 Land?
Kan inte välja, haha


Senaste:
 Personen du tänkte på? Sagisss
 Gången du spydde? Längesennnn
 Gången du grät? Fredags tror jag
 Pizzan du åt? Det kommer jag inte ihåg, haha
 Gången du var i Göteborg? Skitlänge sen!!
 Gången du var i Stockholm? Imorgon!(idag eftersom det är tidsinställt)
 Gången du var full? Aldrig varit
 Gången du var hög? Aldrig blivit

Antingen eller:

 Svart eller vitt? Vitt!

 Hund eller katt? Båda är lika läskiga, haha. Nejmen tror nog katt.

 Ut och festa eller hemma och mysa? Mys :)

Tvspel eller datorspel? Tv tror jaaa

 Singel eller upptagen?  Singel
 Ragga eller bli uppraggad? ingen aning, haha
 Big Brother eller Paradise hotel? Kollar inte direkt på något

 Blont eller brunt hår? Beror på person 

 Mörk eller ljus ögonfärg? brunaaa
 Choklad eller lakrits? Choklad!
 Göteborg eller Stockholm? Stockholm!
 Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt 
 Coca cola eller fanta? Fanta!
 Pizza eller kebab? Pizza!
 Randigt eller prickigt? Randigt tror jag.
 Älska eller älskas? Båda!
 Leva eller dö? Leva

Antal:
Personer du älskar? Vet inte riktigt men runt 15 eller mer.

 Personer du hatar? Hatar ingen men ogillar många ;)
 Gånger du druckit lite alkohol? Noll, hehe.
 Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 0
 Glassar du ätit på en dag? typ 7 haha.
 Festivaler du varit på/ska på detta året? Inga som är bestämda nu ialafall
 Gånger du varit hög? 0
 Personer du saknar just nu? En hel del 
 Gånger ditt hjärta brustit? Vet inte riktigt..


Vem:

 Vill du kyssa nu? Justin såklaaart
 Sjöng du senast för? Hahah, vet intee
 Spelade du tvspel med senast? Majsennn
 Vill du ta med på resa nu? Mina allra bästa vänner!
 Vill du kasta en sten i huvudet på? Säger jag inte här ;)
 Förtjänar att dö? Ingen
 Är söt? Justin, haha
 Vill du sova jämsides med i natt? Skulle inte vara fel att sova med Justin ;)

Vad:
 Gör dig glad? Vänner, min familj, godis, sommar, lov och helger, min mobil(haha) och mycket mera!
 Gör dig ledsen? Krig, orättvisa och mobbning
 Vill du helst göra nu? Gå på toa, hahaha
Önskar du att du slapp göra? Gå i skolan..
 Vill du ha nu? En meet&greet biljett till Justin..
 Önskar du dig i födelsedagspresent? Fyller i Oktober så har inte tänk så mycket på det men mest pengar tror jag.
 Längtar du till? sommarlovet!!!
Tycker du om dina betyg? Nej
 Ångrar du i ditt liv? Jag kommer inte på något speciellt just nu
 Är det bästa som hänt dig? Just nu är det att jag ska få gå på Justins konsert.
Hur mycket är klockan? - 20.10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0