casual thursday

Dagens enkla outfit. Tshirt-H&M Jeans-Ginatricot Skärp(syns knappt)- Cypern
 
Ville göra ett inlägg nu, eftersom jag inte gjort något på hela dagen. Efter skolan åkte vi till Ikea för att kolla på lite grejer till Majsans rum, hon kommer få det superfint. Sen har jag bara gått runt här hemma hela dagen typ, var ute ett litet tag och tog bilder innan det skulle bli för mörkt dock misslyckades jag typ totalt, haha. Jag skulle ta kort på jackan men bilderna blev inte så jätte bra, så får se om jag tar om någon annan dag.
Sedan har jag faktiskt börjat planera lite på en ny design, jag har lovat mig själv att inte stressa ihop den som jag vanligtvis brukar göra. Så kommer ta ett steg i taget, och så får det ta den tid det tar.
Nu ska jag ta och stänga av datorn, och strax krypa ner i sängen.Hoppas ni haft en bra dag, det har iallafall jag annars får vi väll hoppas på att ni får en superbra fredag, kram!
 
Förresten nån av mina vänner som kanske läser detta som kanske vill ställa upp som lite "modell" någon dag? Är sjukt sugen på att fota lite sånt, så hojta till isåfall, i kommentar, sms eller någe sånt!

Kommentarer
Postat av: Olivia Gonzalez

ÅH TYP VÄRLDENS FINASTE!!!! <3333344

Jag kan ställa upp;)

2013-04-12 @ 11:24:30
URL: http://gonzalezolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0