sunday

2014-05-25 // KLOCKSLAG 19:51:46 //
Förlåt för sån kass uppdatering och så tråkiga inlägg på senaste tiden. Har inte haft så mycket insperation till att fota och min fjärris fortfarande inte funkar så blir det inte så mycket att blogga med. Har gått igenon hela mitt arkiv med bilder och hitta en bild jag redigerade om lite för att kunna blogga.
 
Har för övrigt haft en superhärlig helg, sov hos P i fredags och träffade Thilde igår. Den tjejen asså, så underbar. Vi hamnar alltid på sånna äventyr. Vädret har varit så underbart hela veckan men nu är det lite molningt och kallt så har vart inne största delen av min söndag och planerar inte heller att gå ut om jag inte tar en liten pw senare. Lovar att blogga mer sen, puuusss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback