Har inget att blogga

2013-01-18 // KLOCKSLAG 22:44:58 //

Åh va skönt! Helg, äntligen! Imorse vaknade jag ungefär vid 7 gjorde mig iordning och gick till skolan. Skolan rullade på som vanligt, efter skolan så mötte jag upp mamma på stan för vi skulle kolla lite saker o boka tid till make up store. Efter det så kom Saga och Emma efter jag hade stått o väntat på dom i 20 min. Vi kollade i affärer och saga köpte en nyladdare eftersom hon har haft sönder sin femte laddare nu. Sen gick och åt på Jeansen Bouhaus och pratade och skattade massor. Sen gick jag hem medan jag pratade med Saga i telefon. Och efter de har jag inte gjort något speciellt typ målat naglarna, kollat film och pratat med Saga som ringde gråtande till mig för hon blev så rädd för brandalarmet gick på och hon hatar starka ljud. Jaa de var väll de. Hejdåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback